FAQ

 

Q
Gdzie odbywają się spotkania ?
ASpotkania z klientami odbywają się w siedzibie kancelarii w centrum Katowic przy ul. Skłodowskiej 22. W przypadku stałej obsługi lub szczególnych potrzeb klienta, istnieje możliwość spotkania w siedzibie klienta lub w innym miejscu.
Q
Kiedy odbywają się spotkania ?
AMożliwe są terminy od poniedziałku do piątku w godzinach zarówno przed jak i popołudniowych.
W rachubę wchodzą również soboty, po uprzednim uzgodnieniu.
Q
Jak przygotować się do spotkania ?
A Do spotkania dobrze jest się przygotować: zgromadzić wszelkie dokumenty przydatne w sprawie, zastanowić się nad przebiegiem zdarzeń i pytaniami, jakie się nasuwają. Pozwoli to lepiej określić potrzeby i skrócić czas udzielania porady prawnej.
Q
Jak przebiega spotkanie ?
ASpotkanie to przede wszystkim rozmowa.  My nie oceniamy naszych klientów ani ich postępowania. Naszym zadaniem jest określenie prawnej sytuacji  Klienta oraz udzielenie mu pomocy. Jesteśmy zobligowani do zachowania tajemnicy, co daje pewność całkowitej dyskrecji.
Q
Jak wygląda kwestia odpłatności za spotkanie ?
APorady i konsultacje prawne są odpłatne jednak nie znaczy to, że płaci się za samo wejście do kancelarii i zadanie pytania.
Jako potencjalny Klient masz prawo z góry poznać cenę usługi nim się na nią zdecydujesz.
Q
Czy można płacić kartą?
ATak, można płacić kartą.